Perfil relativament pla: tenia rampes que no sobrepassaven les 14 mil·lèsimes de forma habitual, la més fort no arribava a les 19 mil·lèsimes.
Per evitar grans obres de fàbrica i túnels, el traçat era molt sinuós amb una gran quantitat de corbes que "collaven" el ferrocarril al terra.
Tenía dues estacions de primera categoria, dues de segona categoria, quatre de tercera categoria, cinc baixadors i les instal·lacions del port.
En ésser un ferrocarril econòmic, el seu traçat es va concebre per evitar costoses obres de fàbrica, de tal manera que ni hi ha cap túnel i només 5 ponts significatius.
Configuració de la via, perfils de via i agulles.
Previsió que finalment no es va fer d'una senyalització lluminosa bàsica.
Taules d'horaris de serveis i combinacions amb el tren de M.Z.A.
Viatgers transportats, trànsit del port i transport de mercaderies.
Capital, dividends repartits, subvencions oficials i resultats d'explotació.
Organigrama de la companyia, condicions de treball, organització del treball i principals càrrecs de la companyia.
Reglaments, Projectes i altra documentació presentada per poder-la consultar.
Llibres i revistes que parlen del SFG de forma total o parcial, o sobre carrilets.
Dissenys de la línia i mapes